IRS Group про Еко маркетинг на e3box

01/03/2011 Докладіше

25 лютого 2011 року в рамках проекту e3box, нового формату ведення ділової програми на II Міжнародному науково-практичному Форумі екології та енергоефективності в будівництві e3forum, менеджер проекту «ЕКО Омнібус» Юлія Карпінська виступила з доповіддю на тему «ЕКО маркетинг як ефективний інструмент просування бренду», присвячений тематичному Дню Зеленого Маркетингу.

Доповідач презентувала інформацію щодо специфіки використання ЕКО складової в корпоративному іміджі компанії і представила кращі світові практики впровадження ЕКО стратегії в маркетингу і PR. Зокрема, від зародження у середині компанії самої еко-концепції до засобів її просування, еко-пропаганди, використання еко-символіки, еко-дизайну в своєму виробництві та іншого до рішення прийняти усередині організації принципи «Зеленого офісу».

У ході доповіді також були представлені результати по проведеним хвилям регулярного проекту IRS Group під назвою «ЕКО Омнібус», який спрямований на моніторинг «зелених» активностей бренду, та їх оцінки українськими споживачами.

Юлія Карпінська висловлює подяку кураторам проекту e3forum Костянтину Колеснікову та Ользі Ларіній за запрошення взяти участь на e3box.

itpride.net   and voffa