Опитування: що роблять українці для вирішення екологічних проблем

07/02/2011 Докладіше

Найчастіше українці прагнуть економити воду, світло, газ і прагнуть вживати екологічно чисті продукти.

В ході проведення чергової хвилі регулярного проекту ЕКО Омнібус агентство маркетингових досліджень IRS Group поцікавилося у жителів України, яким чином вони дбають про навколишнє середовище.

Зокрема, дослідники задалися питанням, в яких акціях, спрямованих на вирішення екологічних проблем, люди особисто беруть участь, а в яких хотіли б взяти участь, щоб стан екології в нашій країні покращився.

За результатами опитування майже 2/3 респондентів (62%) відповідально підходять до використання природних ресурсів:

  • Раціонально витрачають газ;
  • Вимикають світло і всі електроприлади, коли вони не потрібні;
  • Витрачають мінімальну кількість води (але таку, яка є необхідною, для того щоб прийняти душ, помити посуд, почистити зуби і пр.).

Такий раціональний підхід значно сприяє економії ресурсів природи, а також зменшує витрати на комунальні послуги, що сьогодні є важливим.

Також близько чверті респондентів (27%) купують екологічно чисті продовольчі товари і особливо ретельно підходять до вибору продуктів харчування.

Крім цього, частина опитаних (23%) займається сортуванням сміття вдома, і ще частина (21%) – саджають дерева і доглядають за рослинами.

На питання, в яких діях / акціях, спрямованих на вирішення екологічних проблем респонденти хотіли б взяти участь, 24% опитаних відповіли, що хотіли б купувати екологічно чисті продукти, 22% хочуть займатися озелененням територій і висадкою дерев, у 19% респондентів є бажання і готовність здавати в спеціальні пункти прийому використані батарейки, акумулятори і старі мобільні телефони, що є вже хорошим стартом і потенціалом для розвитку сфери переробки продуктів, а також цікавою тематикою для проведення різних ЕКО акцій.

Результати опитування свідчать про те, що частина українських споживачів відкрита до екологічних ініціатив і готова підтримувати подібні заходи особистою участю, що, в свою чергу, є вже хорошим показником для тих компаній, які проявляють або ще тільки планують яку-небудь «зелену» активність.

Виходячи з отриманих даних, важливо відзначити, що у частини населення є прагнення до переробки старих батарейок, акумуляторів, старих мобільних телефонів та іншого, але немає можливості реалізувати це все в повній мірі. Тому для деяких компаній відкривається хороша можливість, щоб, з одного боку, задовольнити потреби людей і зробити відчутний внесок у підтримку навколишнього середовища, а з іншого боку, посприяти поліпшенню свого іміджу.

Схожа ситуація складається і з організацією розважальних заходів на екологічну тематику та їх відвідуванням. Незважаючи на те що частина населення вже бере участь в еко-фестивалях і концертах, є люди, які теж хотіли б приєднатися до них. Цікаво також відзначити, що близько 8% опитаних респондентів готові робити благодійні внески на підтримку захисту навколишнього середовища.

В цілому, можна говорити про те, що активне використання інструментів ЕКО-маркетингу в даний момент відкриває для компаній великі можливості для поліпшення сприйняття їх іміджу споживачами.

itpride.net   and voffa