Екологічні дослідження “ЕкоОмнібус”

16/03/2011 Докладіше

Тема «еко» не нова, бо проблеми охорони навколишнього середовища турбують практично кожного. Це є загальнолюдська тема. Проблеми екології, своєю чергою, впливають і перебіг розвитку маркетингу, давши поштовх появі такого поняття, як «зелений маркетинг». В основу «зеленого маркетингу» покладено екологічну складову іміджу компанії. Тобто акцент у просуванні продуктів/послуг компанії робиться на використанні натуральних природних компонентів та/або енергозберігаючих технологій, що дозволяє звести до мінімуму шкідливий вплив не тільки на навколишнє середовище, але також і на організм людини.

«Зелений маркетинг» останнім часом розвивається, і його використання стає дедалі ефективнішим для компанії. Свідченням цього є і той факт, що люди, особливо в розвинених країнах світу, цікавляться «зеленими» товарами і хочуть придбати їх замість звичайних, а компанії готові забезпечити людям такі послуги. Екологічно чисті продукти, паперове пакування, одяг та взуття з натуральної сировини, екологічно чисте паливо, зелене будівництво, енергозберігаючі технології та техніка, альтернативні джерела харчування та багато іншого – про це почали говорити, і все це стало користуватися більшим попитом.

Цікаво відзначити, що бути екосвідомим – це на сьогоднішній день не лише пріоритет тих, хто хоче виділитись серед інших, це ще й сильний споживчий тренд.

Повний текст доступний у форматі PDF нижче


itpride.net   and voffa