Автомобільні дослідження
У 2011 р. українське маркетингове агентство IRS Group підписало угоду про стратегічне співробітництво і партнерство з незалежним міжнародним маркетинговим агентством GiPA, що спеціалізується на дослідженнях в автомобільній сфері, яке представлено офісами в Європі, Південній, Латинської, Північної Америки, Росії, Китаї та Африці. Основні дослідження компанії спрямовані на надання інформації для:
– виробників та імпортерів автомобілів
– виробників запчастин
– виробників шин
– виробників мастильних матеріалів
– дилерів автомобілів
– мереж магазинів, сервісів, асоціацій
– банків і страхових компаній.
Знання особливостей кожної країни та міжнародний досвід дозволяє клієнтам:
- Розуміти розвиток і бачити тенденції ринків
- Визначати причини, що впливають на ринок
- Передбачати можливості ринку
- Будувати комерційні бізнес-плани.
Компанія GiPA пропонує два типи співробітництва:
1) Членська програма, яка дозволяє отримати інформацію про ринок, його тенденції та еволюцію і бачити ринок зі сторони кінцевого користувача (водія) та професіоналів сфери обслуговування. Дані дослідження регулярно оновлюються.
2) Дослідження за додатковим запитом, які доступні в залежності від потреб і проблем клієнта. Ми постійно пропонуємо своїм клієнтам тільки найбільш підходящі методи проведення досліджень ринку, щоб повністю задовольнити вимоги і відповідати на питання, поставлені клієнтами. Типологія таких досліджень може бути різною:
- Ціни (в тому числі і регулярний моніторинг)
- Задоволеність (як кінцевих користувачів, так і підприємств)
- Містері шопінг (Mystery shopping)
- Допомога у розробці, тестуванні та оцінка ефективності реклами
- Аналіз конкурентів та їх пропозиції на ринку
- Ритейл-аудит
- Популярність та імідж марки
- Маркетингові тренінги та семінари.
GiPA спільно з IRS Group готова запропонувати обидва методи досліджень – кількісні та якісні:
- Кількісні методи дослідження: телефонні інтерв’ю (CATI), особисті інтерв’ю, анкетування з самостійним заповненням анкет, онлайн-опитування та інші.
- Якісні методи дослідження: фокус-групи, експертні інтерв’ю, містері шопінг та ін.