Автомобільні дослідження

У 2011 р. українське маркетингове агентство IRS Group підписало угоду про стратегічне співробітництво і партнерство з незалежним міжнародним маркетинговим агентством GiPA, що спеціалізується на дослідженнях в автомобільній сфері, яке представлено офісами в Європі, Південній, Латинської, Північної Америки, Росії, Китаї та Африці. Основні дослідження компанії спрямовані на надання інформації для:

– виробників та імпортерів автомобілів

– виробників запчастин

– виробників шин

– виробників мастильних матеріалів

– дилерів автомобілів

– мереж магазинів, сервісів, асоціацій

– банків і страхових компаній.

Знання особливостей кожної країни та міжнародний досвід дозволяє клієнтам:

  • Розуміти розвиток і бачити тенденції ринків
  • Визначати причини, що впливають на ринок
  • Передбачати можливості ринку
  • Будувати комерційні бізнес-плани.

Компанія GiPA пропонує два типи співробітництва:

1)      Членська програма, яка дозволяє отримати інформацію про ринок, його тенденції та еволюцію і бачити ринок зі сторони кінцевого користувача (водія) та професіоналів сфери обслуговування. Дані дослідження регулярно оновлюються.

2)      Дослідження за додатковим запитом, які доступні в залежності від потреб і проблем клієнта. Ми постійно пропонуємо своїм клієнтам тільки найбільш підходящі методи проведення досліджень ринку, щоб повністю задовольнити вимоги і відповідати на питання, поставлені клієнтами. Типологія таких досліджень може бути різною:

  • Ціни (в тому числі і регулярний моніторинг)
  • Задоволеність (як кінцевих користувачів, так і підприємств)
  • Містері шопінг (Mystery shopping)
  • Допомога у розробці, тестуванні та оцінка ефективності реклами
  • Аналіз конкурентів та їх пропозиції на ринку
  • Ритейл-аудит
  • Популярність та імідж марки
  • Маркетингові тренінги та семінари.

GiPA спільно з IRS Group готова запропонувати обидва методи досліджень – кількісні та якісні:

  • Кількісні методи дослідження: телефонні інтерв’ю (CATI), особисті інтерв’ю, анкетування з самостійним заповненням анкет, онлайн-опитування та інші.
  • Якісні методи дослідження: фокус-групи, експертні інтерв’ю, містері шопінг та ін.

itpride.net   and voffa