Оцінка якості роботи персоналу

Найважливіше питання для будь-якого успішного бізнесу – як зробити Ваш сервіс краще, а Ваших клієнтів задоволеними співпрацею з Вашою компанією?

Наше агентство с большим удовольствием и по разумной цене поможет найти ответы  на эти вопросы.  Мы предоставляем следующие услуги:

  • Оцінка якості роботи персоналу. За допомогою нашого агентства Ви зможете визначити «сильні» та «слабкі» сторони в обслуговуванні клієнтів, оцінити професійну компетентність співробітників і ефективнісь навчання персоналу, отримати дані про виконання затверджених стандартів якості обслуговування. Можливе проведення оцінки якості за допомогою особистого візиту «Таємний Покупець», за допомогою телефоного дзвінка або спілкування через Internet;
  • Розробка стандартів обслуговування клієнтів. Наше агентство допоможе Вам в розробці загальних правил обслуговування клієнтів, а також норм поведінки співробітників в типових та конфліктних ситуаціях. Правильно розроблені та реалізовані стандарти обслуговування – це перший крок до завоювання лояльності Ваших клієнтів;
  • Розробка програм мотивації та стимулювання персоналу. Дана послуга спрямована на розробку і впровадження системи матеріального та нематеріального стимулювання, а також підвищення особистої і командної результативності співробітників. Якісно розроблена і правильно використовувана система мотивації є дієвим інструментом управління персоналом;
  • Оцінка мерчандайзинга та POS-матеріалів. Якщо Вам необхідно отримати інформацію про представлені в торговій точці (наявність, ціна та інше) і POS-матеріалах (наявність, розміщення та інше), а також оцінити зручність доступу до товару, швидкість його знаходження, можливість швидко відшукати супутні товари – тоді ця послуга для Вас;
  • Оцінка торгових точок. Звернувшись до нас, Ви отримаєте повну та достовірну інформацію про оформлення вітрин та вхідної зони, засобах навігаціїї та справки, а також ефективності використовуваного торгового устаткування.

Проекти «Таємний покупець», чи як їх часто називають Mystery Shopping, проводяться за допомогою інноваційної методики, що дозволяє клієнтові ознайомитись з результатами візиту протягом ПІВГОДИНИ* з моменту його проведення.

Вся поточна інформація по проекту доступна Замовнику он-лайн через Інтернет ( досить зайти на сайт агентства під свіоїм паролем та логіном). БУДЬ-ЯКЕ інтервью Замовник може прослухати в режимі реального часу.

При необхідності, за бажанням Замовника, ми надаємо аудиозапис процесу обслуговування, фото та відео-матеріали.

Якщо Ви хочете залишити заяву на проведення проекту та/або отримати попередній прорахунок вартості проведення проекту, перейдіть на сторінку для контакту з менеджером.

* – окремо обмовляється з Замоником

itpride.net   and voffa