Кількісні дослідження споживачів

Компанія IRS Group надає послуги з проведення кількісних досліджень (quantitative research) на території Україні. Наші співробітники працюють в більш, ніж 680 містах України і ми завжди раді надати Вам якісний сервіс. Детальніше про послуги:

Особисті (обличчям-до-обличчя)

Це один з основних методів збору кількісних даних, в якому інтерв’юер спілкується безпосередньо з респондентом по структурованій анкеті. Особисті інтерв’ю можуть проводитися в конкретних торгових точках, за місцем роботи або проживання респондентів, а також на вулиці. Опитування обличчям-до-обличчя допоможуть у вирішенні таких цілей і завдань:

  • Виявлення рівня популярності, впізнаваності торгової марки
  • Аналіз ефективності рекламної компанії
  • Визначення оптимальної ціни на новий товар чи послугу
  • Дослідження купівельної/споживчої поведінки
  • Сегментація споживачів по особливостях споживчої поведінки
  • Виявлення прихованих характеристик купівельної поведінки
  • Оцінка ємкості ринку
  • Аналіз медіа-переваг споживачів
  • Виявлення відношення потенційних споживачів до конкретного товару чи послуги та ін.

Онлайн опитування

Цей метод передбачає розміщення анкети, яку заповнює респондент в Інтернеті у відкритому або обмеженому доступі.

Найчастіше респондентів, які підходять за своїми характеристиками вимогам Замовника, інформують про час опитування і відправляють їм посилання на анкету. Основні переваги онлайн опитувань – це відносно невисока вартість і швидкість збору та обробки інформації. Замовник може отримати табличний звіт відразу після того, як останній респондент введе свої персональні дані.

Телефонні інтерв’ю (САТІ)

Це один з методів збору кількісних даних, при якому спілкування інтерв’юера і респондента відбувається по структурованій анкеті за допомогою телефонного зв’язку до 15 хвилин. Основні показники, які можна отримати в ході телефонних опитувань:

  • рівень знання марки
  • лояльність до марки
  • рівень споживання товарів певної марки
  • рівень запам’ятовування реклами
  • ефективність рекламних заходів та ін.

Метод можна використовувати як для опитування фізичних осіб (населення), так і для опитування юридичних осіб (організацій).

Основні переваги CATI опитувань – це оптимальна вартість і швидкість збору та обробки інформації.

Хол тести

представляють собою тестування групою респондентів товару, упаковки, рекламних роликів, концепцій просування товару, інтер’єру приміщень і т.п. з наступним заповненням анкети, за допомогою якої можливо вивчити сприйняття респондентами даного товару, а також оцінити прийнятну ціну товару, який тестується.

Проведення хол-тесту дозволяє вирішувати різні маркетингові задачі: від оцінки назв, зовнішнього вигляду і смаку продуктів до виявлення пріоритетних концепцій просування.

Аудит роздрібної торгівлі

Представляє собою вивчення асортименту, цін, а також тактики просування товару (групи товарів) в торгових точках. Аудит роздрібної торгівлі застосовується для вирішення таких завдань:

  • визначення частки ринку того чи іншого товару
  • порівняння асортименту конкуруючих компаній
  • визначення вільних або слабонасищенних ринкових ніш
  • коригування позиціонування та ін.
itpride.net   and voffa