Таємний покупець
Компанія IRS Group надає послуги з оцінки якості сервісу методом Таємний покупець (Mystery Shopping) на всій території України.
Якщо Ви вже знайомі з даним напрямком та хотіли б отримати детальну інформацію про послугу проведення проектів методом «Таємний покупець» скористайтеся цими пунктами:
Таємний покупець (від англ. Mystery shopper) — один з найбільш ефективних видів маркетингових досліджень, який спрямований на виявлення недоліків процесу обслуговування клієнта. Таємні клієнти – це спеціально навчанні та проінструктовані люди, які відвідують сервісну локацію (торгову точку, заклад) під виглядом звичайного клієнта.
Також їх ще називають: таємничий покупець, містері шоппер, таємний клієнт, секретний покупець, прихований покупець, контрольний клієнт.
Таємні покупці приховано здійснюють перевірки під виглядом справжніх покупців або потенційних клієнтів, а після докладно доповідають про результати візиту (заповнюються оціночні форми – анкети).
Однією з форм проведення таємних візитів є послуга «Таємний дзвінок (Mystery Caller)». В цьому випадку візит в точку продажу здійснюється за допомогою телефонного або skype дзвінка.
Що дають послуги компаніям?
На підставі таких даних можна дати об’єктивну оцінку якості роботи персоналу та вжити цілеспрямовані кроки до поліпшення сервісу, що неодмінно призведе до підвищення лояльності клієнтів і, як наслідок, збільшить фактичний прибуток компанії.
Крім того, на підставі даних, отриманих методом Mystery Shopping, можна будувати розвинену систему мотивації співробітників.
Яким компаніям можна і потрібно використовувати Mystery Shopping?
Цей метод оцінки якості сервісу незамінний для великих компаній з великою кількістю торгових точок або філіалів, основна діяльність яких направлена на обслуговування клієнта.
До таких компаній можна зарахувати: кафе, бари, ресторани, банки, автозаправні станції, готелі, супермаркети, магазини, центри обслуговування комунікаційних компанії, мережу аптек і медичних установ, комунальні підприємства та ін.
Прагнення до постійного поліпшення якості обслуговування клієнтів, збільшення бази постійних клієнтів, самовдосконалення співробітників є обов’язковою умовою успіху Вашої компанії.
І ми раді надавати підтримку в цьому нашому дорогому Клієнту!