Активація амбасадорів бренду

Кожен B2C ринок має свої особливості, проте є щонайменше одна спільна риса – всі В2С ринки спрямовані на кінцевих споживачів. Внаслідок чого всі вони, якщо хочуть бути успішними, мають прислухатися до свого споживача. Як відомо, багато компаній проводять споживчі дослідження.

Рідкісне дослідження не включає питання про драйвери, що спонукають зробити покупку, і канали комунікації, яким довіряє споживач. Звичайно, ці показники різні для кожного товару, проте практично в кожному дослідженні в топових позиціях виявляється «рекомендації родичів, друзів, знайомих».

Звісно, ТБ донині залишається найбільш значущим каналом комунікації, проте витрати на ТБ та витрати на активацію амбасадорів бренду непорівнянні.

Якщо ж шукати амбасадорів бренду серед трендсеттерів, то дифузія комунікації може відбуватися так (за даними аналізу профілю трендсеттерів, з якими працює агентство InTrends):

200 трендсеттерів можуть впливати:

  • на 143 000 своїх прямих контактів у мережі vkontakte;
  • 45 600 своїх прямих контактів у мережі facebook;
  • 14 500 людей в offline комунікаціях за один тиждень.

Дізнатися більше про послугу можна на офіційному сайті агентства.

itpride.net   and voffa