Маркетингові дослідження
В ході економічного прогресу для багатьох поняття «маркетингові дослідження» вже не являється чимось новим і незрозумілим. Маркетингові дослідження – це систематичний збір, обробка і аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих рішень.
Дослідження потрібні в найрізноманітніших сферах – наука, середній і малий бізнес, медицина, політика та інші, не менш важливі для суспільства, сфери. В ході розвитку ринку поведінка споживачів змінюється, в зв’язку з чим, Ви відслідковуєте динаміку ринку а також іноді змушені переглядати стратегію розвитку, щоб покращити свою діяльність.
Важливість маркетингових досліджень для ефективної роботи компаній росте, але, нажаль, існує частка тих, хто не довіряє результатам досліджень – в основному довіряють досвіду компаній в питанні, яке аналізується. Ми гарантуємо Вам достовірні дані і якісну роботу. Компанія IRS Group досягає мети, яку ставить перед нею Клієнт.
Основні методи маркетингових досліджень
- Якісні дослідження споживачів використовуються для того, щоб отримати найбільш повну інформацію про психологію споживача, його цінності, глибинні мотиви поведінки, а також про емоційне сприйняття бренду.
- Кількісні дослідження споживачів дають можливість отримати дані про аудиторію Замовника, виражені в абсолютних або відносних величинах. Для того, щоб картина була найбільш чіткою, в такому дослідженні має взяти участь достатня кількість респондентів, які, до того ж, за своїми соціально-демографічними характеристиками повинні відповідати цільовій аудиторії Замовника.