Кількісні дослідження споживачів
Компанія IRS Group надає послуги з проведення кількісних досліджень (quantitative research) на території Україні. Наші співробітники працюють в більш, ніж 680 містах України і ми завжди раді надати Вам якісний сервіс. Детальніше про послуги:
Особисті (обличчям-до-обличчя)
Це один з основних методів збору кількісних даних, в якому інтерв’юер спілкується безпосередньо з респондентом по структурованій анкеті. Особисті інтерв’ю можуть проводитися в конкретних торгових точках, за місцем роботи або проживання респондентів, а також на вулиці. Опитування обличчям-до-обличчя допоможуть у вирішенні таких цілей і завдань:
- Виявлення рівня популярності, впізнаваності торгової марки
- Аналіз ефективності рекламної компанії
- Визначення оптимальної ціни на новий товар чи послугу
- Дослідження купівельної/споживчої поведінки
- Сегментація споживачів по особливостях споживчої поведінки
- Виявлення прихованих характеристик купівельної поведінки
- Оцінка ємкості ринку
- Аналіз медіа-переваг споживачів
- Виявлення відношення потенційних споживачів до конкретного товару чи послуги та ін.
Онлайн опитування
Цей метод передбачає розміщення анкети, яку заповнює респондент в Інтернеті у відкритому або обмеженому доступі.
Найчастіше респондентів, які підходять за своїми характеристиками вимогам Замовника, інформують про час опитування і відправляють їм посилання на анкету. Основні переваги онлайн опитувань – це відносно невисока вартість і швидкість збору та обробки інформації. Замовник може отримати табличний звіт відразу після того, як останній респондент введе свої персональні дані.
Телефонні інтерв’ю (САТІ)
Це один з методів збору кількісних даних, при якому спілкування інтерв’юера і респондента відбувається по структурованій анкеті за допомогою телефонного зв’язку до 15 хвилин. Основні показники, які можна отримати в ході телефонних опитувань:
- рівень знання марки
- лояльність до марки
- рівень споживання товарів певної марки
- рівень запам’ятовування реклами
- ефективність рекламних заходів та ін.
Метод можна використовувати як для опитування фізичних осіб (населення), так і для опитування юридичних осіб (організацій).
Основні переваги CATI опитувань – це оптимальна вартість і швидкість збору та обробки інформації.
Хол тести
представляють собою тестування групою респондентів товару, упаковки, рекламних роликів, концепцій просування товару, інтер’єру приміщень і т.п. з наступним заповненням анкети, за допомогою якої можливо вивчити сприйняття респондентами даного товару, а також оцінити прийнятну ціну товару, який тестується.
Проведення хол-тесту дозволяє вирішувати різні маркетингові задачі: від оцінки назв, зовнішнього вигляду і смаку продуктів до виявлення пріоритетних концепцій просування.
Аудит роздрібної торгівлі
Представляє собою вивчення асортименту, цін, а також тактики просування товару (групи товарів) в торгових точках. Аудит роздрібної торгівлі застосовується для вирішення таких завдань:
- визначення частки ринку того чи іншого товару
- порівняння асортименту конкуруючих компаній
- визначення вільних або слабонасищенних ринкових ніш
- коригування позиціонування та ін.