Які бренди мають найкраще післяпродажне обслуговування?
В Італії вручили 7 премій GiPA Awards – єдиної міжнародної нагороди у сфері післяпродажного обслуговування. Премія вручається у кількох країнах, причому в Італії вона найбільш популярна.
Справа в тому, що номінантів премії визначають на підставі маркетингових досліджень, опитувань та інтерв’ю водіїв та професіоналів сфери обслуговування автомобілів. Ці дослідження проводить незалежна компанія GiPA (спеціалізується на дослідженнях ринку післяпродажного обслуговування автомобілів), премія не має спонсорів і тому є досить об’єктивною.
За результатами досліджень, найкращим післяпродажним обслуговуванням в Італії серед преміум-марок відрізняються дилери BMW та Mini, серед непреміальних марок – найкращими стали дилери Volkswagen. Задоволеність водіїв мережами цих офіційних дилерів – максимальне.
Найкращою комунікаційною стратегією, що включає формування мотивації та лояльності, визнано стратегію компанії Bosch.
У номінації «Найкраща стратегія розвитку бізнесу» перемогла компанія Denso – постачальник автомобільних запчастин.
За захист довкілля була відзначена компанія Ecopneus (некомерційна організація, створена для збору, переробки та утилізації шин, що відслужили свій термін).
За особливий внесок у розвиток італійського ринку післяпродажного обслуговування автомобілів відзначено 4 компанії: IDIA, GIADI, GroupAuto та Rhiag.
Окремою премією від італійської газети Stampa було нагороджено Бруно Віанелло, президента та засновника компанії Texa.
Нагадаємо, у серпні 2012 р. відбулася церемонія вручення GiPA Awards вперше на теренах СНД – у Росії. Гран-прі конкурсу – за якість запчастин, обслуговування та комунікацій із клієнтами отримала марка Skoda. В Україні подібних премій поки що не присуджують.
Агентство IRS Group є стратегічним партнером компанії GiPA в Україні та представляє тут її інтереси.