Готовність українців брати участь в екологічних акціях виросла
Маркетингове агентство “IRS Group” провело чергову хвилю унікального для України дослідження, ЕКО Омнібуса – проекту, спрямованого на вивчення ставлення українців до екологічних проблем та на шляхи їх вирішення.
Серед інших питань, респондентам було поставлено те ж саме, як і рік тому: «Якби в найближчі вихідні проходила акція, спрямована на захист навколишнього середовища на тій території, де Ви проживаєте, наскільки Ви особисто готові взяти участь у ній?».
Як показали отримані результати, наші співвітчизники стали проявляти більшу готовність до участі в подібних акціях, а рівень неготовності брати участь в акціях такого роду зменшився на третину в порівнянні з 2011 роком.
Цікаво, що більш активно виявляли готовність брати участь в акціях, мешканці північного регіону України і респонденти у віці від 18 до 25 років. Рідше такий намір озвучували мешканці центральної України, а також респонденти від 36 до 45 років.
Іван Любарський, генеральний директор маркетингового агентства “IRS Group”:
«Зараз існує можливість для компаній реалізовувати різні, в тому числі маркетингові, програми в екологічній сфері. Є всі підстави говорити про те, що при вдалій реалізації, вони будуть знаходити позитивний відгук і підтримку у населення нашої країни, особливо серед молодіжної аудиторії».