Package of reports about after-sales service market in Ukraine 2015-2016 is available now!Пакет отчетов по рынку послепродажного обслуживания в Украине 2015-2016 доступен уже сейчас!Пакет звітів по ринку післяпродажного обслуговування в Україні 2015-2016 доступний вже зараз!

After-sales information for Automotive industry is very important to support your Automotive-related business.

That is why IRS Group agency in cooperation with the international research company GIPA (www.gipa.eu) has just completed work on the preparation of studies package in the automotive aftermarket in Ukraine.

This package is named PAD (Panorama Aftersales Data) and the included surveys describe the automotive aftersales market in Ukraine according to 2 different points of view:

— B2C: A survey among 1,000 private drivers regarding the maintenance of their car;
— B2B: A survey among 400 professionals (split between service providers and buying channels) regarding their business and the way they organise their daily activity.

For whom this package of reports is strongly required?
— Car companies / brands
— Spare parts companies
— Oil producers
— Tyre producers
— Service providers
— Battery producers
— etc.

GiPA’s methodology has been used for 30 years and in 30 countries all over the world. Using the same methodology across countries, it enables GiPA to compare various markets both as in dynamics, and as in international scale.
Мы знаем, что информация по послепродажному обслуживанию автомобилей очень важна для поддержания бизнеса в автомобильной сфере.

Именно поэтому агентство IRS Group совместно с международной исследовательской компанией GIPA (www.gipa.eu) завершили работу над подготовкой пакета исследований в сфере послепродажного обслуживания автомобилей в Украине.

Этот пакет называется PAD (Panorama Aftersales Data), и в него включены 3 отчета с результатами 2015/2016 гг., описывающие автомобильный рынок послепродажного обслуживания с двух разных точек зрения:
— B2C: Опрос 1000 водителей относительно эксплуатации и ремонта своих авто;
-B2B: Опрос 400 специалистов среди поставщиков услуг и каналов закупок относительно ведения их бизнеса и того, как они организуют свою повседневную деятельность.

Кому будут полезны результаты исследований?
— Автомобильным компаниям / брендам
— Производителям автозапчастей
— Производителям смазочных материалов
— Производителям шин
— Производителям аккумуляторов
— Поставщикам услуг и др.

Методология проведения исследований GIPA стандартизирована и используется уже в течение 30 лет более чем в 30 странах, что позволяет сравнивать различные рынки как в динамике, так и в международном масштабе.
Ми знаємо, що інформація з післяпродажного обслуговування автомобілів дуже важлива для підтримки бізнесу в автомобільній сфері.

Саме тому агентство IRS Group спільно із міжнародною дослідницькою компанією GIPA (www.gipa.eu) завершили роботу над підготовкою пакету досліджень у сфері післяпродажного обслуговування автомобілів в Україні.

Цей пакет називається PAD ( Panorama Aftersales Data), і в нього включені 3 звіта з результатами 2015/2016 рр., що описують автомобільний ринок післяпродажного обслуговування з двох різних точок зору:

— B2C: опитування 1000 водіїв відносно експлуатації та ремонту своїх авто ;
-B2B: Опитування 400 фахівців серед постачальників послуг і каналів закупівель відносно ведення свого бізнесу і того, як вони організовують свою повсякденну діяльність.

Кому будуть корисні результати досліджень ?
— Автомобільним компаніям / брендам
— Виробникам автозапчастин
— Виробникам мастильних матеріалів
— Виробникам шин
— Виробникам акумуляторів
— Постачальникам послуг та ін.

Методологія проведення досліджень GIPA стандартизована і використовується вже протягом 30 років більш ніж в 30 країнах, що дозволяє порівнювати різні ринки як в динаміці, так і в міжнародному масштабі.

itpride.net   and voffa