Професійні дослідження автомобільного ринку – тепер в Україні

16/06/2011 Докладіше

Українське маркетингове агентство IRS Group підписало угоду про стратегічне співробітництво і партнерство з незалежним міжнародним маркетинговим агентством GiPA, що спеціалізується на дослідженнях в автомобільній сфері, яке представлене офісами в Європі, Південній, Латинській, Північній Америці, Росії, Китаї та Африці.

Обмінюючись цінним досвідом, найуспішнішими напрацюваннями та результатами досліджень з усього світу, кожен з партнерів мережі вносить свій повноцінний внесок у розвиток автомобільного ринку.

Іван Любарський (Ivan Lubarsky), генеральний директор IRS Group: «Ми з вдячністю прийняли пропозицію GiPA про спільну працю. Обмін даними, досвідом і технологіями відкриває як перед клієнтами IRS Group, так і GiPA ряд нових можливостей. Найбільш передові маркетингові інструменти роботи в автомобільному секторі будуть набагато доступніші тепер і компаніям, які працюють в Україні».

Ерік Девос (Eric Devos), комерційний директор групи компаній GiPA: «GiPA є міжнародним агентством з багаторічним досвідом досліджень в автомобільній сфері і фокусує свою діяльність на післяпродажному обслуговуванні автомобілів. Ми раді початку співробітництва з IRS Group, оскільки це дослідницьке агентство володіє унікальним досвідом і знаннями саме на українському ринку. Така співпраця дозволить нам використовувати всі переваги обох компаній, а також задовольняти запити клієнтів від представництв від найбільших виробників до невеликих автосервісів, як на міжнародному рівні, так і на локальному рівні».

Тепер і в Україні будь-який гравець автомобільного ринку зможе звернутися за допомогою до справжніх професіоналів з маркетингу в цій області.

Довідка:

IRS Group – інноваційна маркетингова компанія, яка надає професійні послуги в трьох основних сферах: маркетингові дослідження, оцінка рівня сервісу (таємний покупець) і трендвочинг (включаючи нестандартні комунікації з трендсеттерами).

GiPA (Groupement inter Professionnel de l’Automobile www.gipa.eu) вже більше як 25 років є гравцем міжнародного рівня в галузі автомобільних післяпродажних досліджень і поширюється на 25 країн світу, працюючи з усіма лідируючими міжнародними автомобільними брендами. Серед таких виступають:

  • Виробники автомобілів: Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Fiat, Ford, GM, Honda, Mercedes Benz, Nissan, Peugeot, Renault, Toyota, Volkswagen, Volvo …
  • Виробники шин: Bridgestone, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli …
  • Виробники запчастин: Bosch, Johnson Controls, NGK, TRW, Valeo, ZF …
  • Бренди мастильних матеріалів: BP-Castrol, Exxon-Mobil, Motul, Shell, Total …
  • Мережі автосервісів: Autobacs, Feu Vert, Midas, Norauto, Speedy …
  • Мережі магазинів: Autodistribution, Cecauto, Derendinger, Entrprosto, Fitros Catres …
  • І інші.

Більш докладно про автомобільні дослідження в Україні можна дізнатися за посиланням


 

Professional researches of the automotive market now in Ukraine

The Ukrainian marketing agency IRS Group has signed an agreement on strategic cooperation and partnership with the independent international marketing agency GiPA, which specializes on studies in automotive field, represented by offices in Europe, South, Latin and North America, Russia, China and Africa.

Exchanging with a valuable experience and with the most successful developments and research results from around the world, each of the partners of the network makes its full-fledged contribution to the development of the automotive market.

Ivan Lubarsky, managing director of IRS Group: «We gratefully accepted GiPA’s offer to work together. The exchange of data, experience and technology opens up to IRS Groupand GiPAcustomers a number of new possibilities.  Now the most advanced marketing tools in the automotive sector will be more available for the implementation for the companies operating in Ukraine.

Eric Devos, commercial director of the group of companies GiPA: «GiPA is an international agency which has many years of experience in researches in the automotive sector and which is focused on the car after-sale service.

We are happy to start the cooperation  with IRS Group, as this research agency has unique experience and knowledge in Ukrainian market. Working in such an alliance will allow us to take advantages out from both companies and to meet  the needs of clients from offices of major manufacturers to small service stations, both at the international level and at the local level.”

Now in Ukraine, any player of the automotive market will have recourse to real professionals in the marketing sphere.

Information:

IRS Group is an innovative marketing company that provides the professional services in three main areas: marketing researches, assessment of the quality of service (mystery shopping) and trendwatching (including trendsetters non-standard communication).

GiPA (Groupement inter Professionnel de l’Automobile) is a player of international level in the sphere of car after-sale researches for over 25 years.

It spreads over 25 countries, operating with all the leading international car brands. Among these are:

  • Car manifacturers : Audi, BMW, Chrysler, Citroёn, Fiat, Ford, GM, Honda, Mercedes Benz, Nissan, Peugeot, Renault, Toyota, Volkswagen, Volvo …
  • Tyres manifacturers: Bridgestone, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli …
  • Spare parts manifacturers: Bosch, Johnson Controls, NGK, TRW, Valeo, ZF …
  • Lubricants brands: BP-Castrol, Exxon-Mobil, Motul, Shell, Total …
  • Service stations chains: Autobacs, Feu Vert, Midas, Norauto, Speedy …
  • Stores chains: Autodistribution, Cecauto, Derendinger, Entrprosto, Fitros Catres …

And others.

More information about automobile researches in Ukraine can be found following this link (Automotive Research)

itpride.net   and voffa