Опрос: какую воду употребляют украинцы.Опитування: яку воду вживають українці.Public survey: what kind of water Ukrainian people use.

Маркетинговое агентство “IRS Group” провело очередную волну исследования ЭКО Омнибус – проект, который позволяет отслеживать ЭКО-тенденции среди жителей нашей страны.

Среди прочих вопросов задавалось несколько относительно воды, которую употребляют респонденты и члены их семьи: «Скажите, откуда Вы и члены Вашей семьи обычно берете воду для питья и приготовления пищи?» и «Если говорить о качестве воды, которую Вы употребляете для питья и приготовления пищи, насколько высоко Вы его оцениваете?».

Около 2/3 респондентов сообщили, что пользуются водой, набирая ее из-под крана. Половина из тех, кто набирает воду из-под крана, предпочитают ее фильтровать (чаще такие ответы встречались среди жителей Центрального и Южного регионов). В Северном регионе и среди людей старшего возраста от 46 до 55 лет чаще встречались респонденты, которые употребляют воду из-под крана, не используя фильтр. Следующими по популярности являются компании по доставке воды и покупаемая вода в магазинах – 13% и 12% соответственно. По сравнению с другими регионами, чаще подобные ответы встречались среди жителей Восточного региона.

Меньше половины всех респондентов оценивают используемую ими воду как качественную (такие ответы чаще всего давали жители Восточного региона). Около трети всех респондентов считают, что вода не качественная (чаще подобные ответы встречались среди жителей Центрального региона).

Результаты исследования свидетельствуют о том, что большая часть населения все-таки прилагает усилия, чтобы получить качественную воду для питья и приготовления пищи. При этом треть украинцев не владеет информацией о качестве той воды, которую употребляет.

Маркетингове агентство «IRS Group» провело чергову хвилю дослідження ЕКО Омнібус — проект, що дозволяє відстежувати ЕКО-тенденції серед мешканців  нашої країни.

Серед  інших питань задавалося кілька відносно води, яку вживають респонденти та члени їх сімей: «Скажіть, звідки Ви та члени Вашої родини зазвичай берете воду для пиття та приготування їжі?» та «Якщо говорити про якість води, яку Ви вживаєте для пиття і приготування їжі, наскільки високо Ви її оцінюєте? ».

Близько 2/3 респондентів повідомили, що користуються водою, набираючи її  з-під крана. Половина з тих, хто набирає воду з-під крана, воліють її фільтрувати (частіше такі відповіді зустрічалися серед мешканців Центрального та Південного регіонів). У Північному регіоні та серед людей старшого віку від 46 до 55 років частіше зустрічалися респонденти, які вживають воду з-під крана, не використовуючи фільтр. Наступними за популярністю є компанії з доставки  води та вода, яка купується в магазинах — 13% та 12% відповідно. У порівнянні з іншими регіонами, частіше подібні відповіді зустрічалися серед мешканців Східного регіону.

Менше половини усіх респондентів оцінюють використовувану ними воду як якісну (такі відповіді найчастіше давали мешканці Східного регіону). Близько третини усіх респондентів вважають, що вода не якісна (частіше подібні відповіді зустрічалися серед мешканців Центрального регіону).

Результати дослідження свідчать про те, що більша частина населення все-таки докладає зусиль, щоб отримати якісну воду для пиття та приготування їжі. При цьому третина українців не володіє інформацією про якість тієї води, яку вживає.

Marketing agency «IRS Group» has conducted the next wave of research Eco Omnibus, project that allows you to monitor ECO trends among the residents of our country.

Among the other questions there were few questions about water, which is used by respondents and their family members: «Tell me, where you and your family usually take water for drinking and cooking?» and «If we talk about the quality of the water that you use for drinking and cooking, how do you evaluate it? ‘

Nearly two third of respondents responded that they used water taking it from the tap. Half of those who take the water from the tap prefer filtering it (often such responses were given by the residents of the Central and Southern regions). In the Northern region and among older people from 46 to 55 years old there are more of those respondents who use tap water without using a filter. The next by popularity are the water delivering companies and buying water from stores — 13% and 12%, respectively. Compared with other regions, more similar responses were given by the residents of East region.

Less than half of all respondents assess the used water as of appropriate quality (such responses were often given by the Eastern region). About a third of all respondents believe that water is not of high quality (most of such responses were given by the residents of the Central region).

The results of research indicate that the majority of the population still makes an effort to get high quality water for drinking and cooking. At the same time one third of Ukrainian people do not have information about the quality of the used water.

itpride.net   and voffa