Україна 2011-2012: Тренди у маркетингу та реклами, без яких нам не жити
Вже став традиційним виступ агентства InTrends на КМФР. 2011 рік не був винятком. У день відкриття 12-го КМФР в секції Marketing & Media Trends DAY старший трендвочер агентства Сергій Кузьменко розповів про ключові тренди в маркетингу і рекламі.
Безліч трендів, які вже підкорили розуми українців, прийшли до нас з інших країн і не є суто українськими. Кожен тренд, що стає актуальним в нашій країні, набуває свої особливості і видозмінюється. Саме вміння орієнтуватися в цих особливостях дозволяє приймати ефективні рішення.
Для того щоб розібратися, яким чином світові тренди маркетингу і реклами представлені в Україні, трендвочінгове агентство InTrends звернулося до українських професіоналів.
Експерти з області маркетингу та реклами поділилися своїми поглядами щодо існуючих та майбутніх трендів, з урахуванням яких буде розвиватися український ринок у найближчі роки.
Отже, чого необхідно прагнути в сучасних умовах ринку, знають:
- Ігор Гут, член ради директорів ряду компаній (ALMAZ jewellery та ін)
- Галина Кощеєва, директор з маркетингу компанії Fast Food Systems
- Юрій Когутяк, засновник ряду рекламних агентств
- Ірина Кузнецова, Генеральний директор агентства маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА»
- Ольга Лановик, Генеральний директор JWT Україна
- Дмитро Циганков, Директор з маркетингу «Сільпо»
- Дмитро Шоломко, Директор Google Україна
У процесі опитування ми змогли позначити «хмару» трендів, на які варто орієнтуватися: