Presentations of the results of the second Ukrainian research among car driversПрезентации результатов второго в Украине исследования среди автомобилистовПрезентація результатів другого в Україні дослідження серед автомобілістів

The 1st of October, 2015 (Kyiv) the team of research agency IRS Group that represents the interests of international marketing company GiPA (www.gipa.eu), once again held an event in a format of business breakfast for the key players in automotive aftermarket.

0

The reason for the event organization was the completion of the 2nd wave of the study among the Ukrainian drivers and presentation of some project results for professionals in automotive business in Ukraine.
Speakers of the presentation were IRS Group Managing Director – Ivan Lubarsky and GiPA Business Development Manager (Ukraine, Turkey, Algeria, Morocco) – Quentin Le Hetet.

1

Among the invited guests there were the leading players in the automotive sphere of the market, such companies as Auto International, GoodYear, AWT Bavaria, Audatex, Bogdan Auto Holding, SKODA, Winner Imports Ukraine and others.

1

4

In the course of the business breakfast the basic tendencies of after-sales service market in Ukraine were presented to the guests, in particular, how the situation has changed since 2011-2012:

  • Do the drivers drive less?
  • Do the drivers pay more attention to self- service cars?
  • Is the frequency of the spare parts replacement increased?
  • What is the potential of growth and the opportunity to work with the procurement channels and car services?
  • Comparison of the dynamics of the Ukrainian market with the markets of foreign countries and etc.

41 октября 2015 года (г. Киев) команда исследовательского агентства IRS Group, которое в Украине является представителем интересов международной маркетинговой компании GiPA (www.gipa.eu) в очередной раз провела мероприятие в формате бизнес-завтрака для ключевых игроков рынка послепродажного обслуживания автомобилей.

0

Поводом для ивента послужило завершение 2й волны исследования среди украинских водителей и презентация некоторых результатов проекта для профессионалов автомобильного бизнеса в Украине.
Спикерами выступили Генеральный директор IRS Group – Иван Любарский и Менеджер по развитию бизнеса GiPA (Украина, Турция, Алжир, Марокко) – Quentin Le Hetet.
Среди приглашенных гостей присутствовали ведущие игроки рынка автомобильной сферы, такие компании как АВТО Интернешнл, GoodYear, AWT Bavaria, Audatex, ТОВ «Богдан-Авто Холдинг», SKODA, Winner Imports Ukraine и другие.
1
1
В ходе бизнес-завтрака гостям было презентовано основные тенденции рынка послепродажного обслуживания в Украине, в частности, как изменилась ситуация с 2011-2012 гг.:

  • Стали ли меньше ездить?
  • Стали ли больше внимания уделять самостоятельному обслуживанию автомобилей?
  • Увеличилась ли частота замены автозапчастей?
  • Какой потенциал роста и возможность работы для каналов закупок и сервисов по ремонту автомобилей?
  • Сравнение динамики украинского рынка с рынками зарубежных стран и многое другое.

0

После активной дискуссии все приглашенные эксперты могли пообщаться с участниками ивента в неформальной обстановке, а также по запросу получить основные результаты данного проекта.
41 жовтня 2015 року (м.Київ) команда дослідницького агентства IRS Group, яке в Україні є представником інтересів міжнародної маркетингової компанії GiPA (www.gipa.eu) у черговий раз провела захід у форматі бізнес-сніданку для ключових гравців ринку післяпродажного обслуговування автомобілів.

0

Приводом для події стало завершення 2ї хвилі дослідження серед українських водіїв і презентація деяких результатів проекту для професіоналів автомобільного бізнесу в Україні.
Спікерами виступили Генеральний директор IRS Group — Іван Любарський і Менеджер з розвитку бізнесу GiPA (Україна , Туреччина , Алжир , Марокко) — Quentin Le Hetet .

Серед запрошених гостей були присутні провідні гравці ринку автомобільної сфери, такі компанії як: АВТО Інтернешнл, GoodYear, AWT Bavaria, Audatex, ТОВ "Богдан — Авто Холдинг", SKODA, Winner Imports Ukraine та інші.

1
1
У ході бізнес-сніданку гостям було презентовано основні тенденції ринку післяпродажного обслуговування в Україні, зокрема, як змінилася ситуація з 2011-2012 рр.:

  • Чи стали менше їздити ?
  • Чи стали більше уваги приділяти самостійному обслуговуванню автомобілів?
  • Чи збільшилася частота заміни автозапчастин?
  • Який потенціал зростання і яка можливість роботи для каналів закупівлі та сервісів по ремонту автомобілів?
  • Порівняння динаміки українського ринку із ринками зарубіжних країн тощо.

0
Після активної дискусії всі запрошені експерти могли поспілкуватися з учасниками івенту у неформальній обстановці, а також за запитом отримати основні результати даного проекту.
4

itpride.net   and voffa