Презентації результатів першого в Україні дослідження серед автомобілістів

10/08/2011 Докладіше

3 серпня 2011 в спорт-комплексі «5 Елемент» (м. Київ) дослідницьке агентство IRS Group спільно з незалежним міжнародним маркетинговим агентством GiPA (Groupement inter Professionnel de l’Automobile) успішно провели бізнес-сніданок. Захід був приурочений  презентації результатів першого в Україні дослідження серед водіїв, присвяченого ринку післяпродажного обслуговування автомобілів.

Спікерами виступили Генеральний директор IRS Group – Іван Любарський і Генеральний директор GiPA Росія – Олександр Груздєв.

Серед запрошених гостей були присутні провідні професіонали українського автомобільного ринку.

У ході бізнес-сніданку були розкриті наступні теми:

  • Ринок післяпродажного обслуговування в Україні: ближче до Росії або ближче до Європи?
  • Скільки втрачають сервіси внаслідок самостійного обслуговуванні автомобілів?
  • Скільки разів на рік можна ремонтувати автомобіль?
  • Досвід зарубіжних країн та багато іншого.

Кожен з учасників зміг поставити питання спікерам і поділитися своїми ідеями з колегами під час вільного спілкування.

На завершення всі запрошені отримали подарунки, включаючи і результати даного дослідження.

Отримати презентації з івенту можна тут:

  • [Download not found]
  • [Download not found]

 

Presentations of the results of the first Ukrainian research among car drivers

The 3rd of August, 2011 in the fitness club “The 5th Element” (Kyiv) the research agency IRS Group together with the independent international marketing agency GiPA (Groupement inter Professionnel de l’Atomobile) held a successful business breakfast.

The event was timed to the presentation of results of the first research in Ukraine among the drivers. The research was focused on the car after-sale service market.

Speakers of the presentation were IRS Group Managing Director – Ivan Lubarsky and CEO GiPA Russia – Alexander Gruzdev.
The leading professionals of Ukrainian automobile market were invited to the presentation among other guests.
In the course of the business breakfast the following subjects were covered:

  • Is the market of after-sales service in Ukraine closer to Russia Russia, or to Europe?
  • How much do service centres lose to self-service?
  • How many times per year can a car be repaired ?
  • International experience, and many others.

Each participant could ask questions to the speakers and share his ideas with the colleagues during a free communication.
At the end, all guests received gifts, including the results of this research.
You can get the presentation from the event here:

  • [Download not found]
  • [Download not found]
itpride.net   and voffa