IRS Group підготувала доповідь про ЕКО для ВГО «Жива планета»

22/03/2012 Докладіше

21 березня 2012 в рамках семінару-тренінгу «Використання екологічних переваг в маркетинговій стратегії підприємства» (місце проведення: м. Київ, Торгово-промислова палата України) менеджер проекту «ЕКО Омнібус» Юлія Карпінська виступила з доповіддю на тему «ЕКО маркетинг як ефективний інструмент просування бренду. Моніторинг ринку еко продукції (короткий огляд) ».

Доповідач презентувала інформацію щодо специфіки використання ЕКО політики у компанії та представила найбільш успішні практики використання ЕКО у маркетингу та PR.

В ході доповіді також були представлені результати по проведеним хвилях регулярного проекту «ЕКО Омнібус», який спрямований на відстеження ефективності ЕКО ініціатив різних компаній і брендів, а також на оцінку екологічної поведінки споживачів.

Юлія Карпінська висловлює подяку Ользі Богдан – координатору інформаційно-просвітницьких проектів Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» – за запрошення взяти участь у семінарі.

itpride.net   and voffa