Тренди в маркетингу та рекламі 2010-2011 (“Косметический рынок сегодня”,№1 2011)
На сьогоднішній день саме слово “тренд” є модним, і цим поняттям можуть називати різні речі. Для кращого розуміння наведу визначення тренду, на яке ми спираємось у своїй роботі.
Тренд – це нові або вже існуючі явища, віяння, зрушення в цінностях, стилі життя та мисленні людей, які проявляються по всьому світу, але при виході на локальний рівень, в окремій країні, можуть набувати своїх особливостей.
Нижче наведені тренди базуються на низці досліджень, які включають:
- опитування експертів у сфері маркетингу та реклами
- вивчення поведінки трендсеттерів
- експертна оцінка агентства InTrends
- матеріали від партнерів компанії InTrends, глобальної міжнародної мережі Youth Research Partners (YRP).